sreda, 25. julij 2007

Zakomplicirane ženske

Ženske smo res ena zakomplicirana bitja. No, ne vem za vse, jaz pa prav zagotovo sem kdaj pa kdaj. Zadnje čase vem, da sem prav muhasta. Še sama ne vem kaj bi rada in na kakšen način bi kakšno stvar uredila. Kdaj pa kdaj se mi zdi, da se niti sama ne poznam in potem druge sprašujem kakšna sem oziroma kako se počutijo z mano. Logično je, da če sama sebe ne poznam in ne vem kaj bi rada potem tudi drugi ne vedo. Enkrat sem dobila e-mail, ki je prav govorica žensk. In se v veliki meri kar strinjam - naredila sta jo pa Slon in sadež. Naslov je damščina in že vse to pove, kako smo ženske zakomplicirane če imamo že svoj jezik :).

Dobila sem tudi en e-mail, ko ena izmed žensk pravi nekaj. Kar je citirano iz e-maila bo v drugačni barvi kot moji komentarji zravn.

Največ je takih ki sploh ne držijo oz. samo delno držijo:

KO ŽENSKA REČE NE JE TO NE
- Ne vem za druge vendar pri meni to zagotovo ni tako. Obstaja en NE!!! (ki pomeni - leave me alone) in en NE (ponavad se smejem zravn) ki je pač dej nehaj no (ki pomeni - do it more).

UŠESA SO ZATO, DA POSLUŠAJO, TORAJ POSLUŠAJTE TUDI ŽENSKO, MARSIKDAJ VAM BO POVEDALA KAJ PAMETNEGA!
- Je res marsikdaj, velikrat pa tud ne ... spadam v to skupino žensk k velik govori in če bi me moški mogu non stop poslušat bi bil zdele že na poti v psihiatrično bolnišnico. Ne sej ni tok hudo sam pač velikrat mamo ženske problem, da velik govorimo, povemo pa dejansko zlo malo.

ČE MOŠKIM DAJAMO NAPOTKE JE TO ZATO KER BI SE SICER IZGUBILI
- No ponovno morm rečt, da to ni res. Verjetno napotke ženske dajemo prav tako kot moški, vendar pa je odvisno od tega kaj nam oseba pomeni. Tko da jaz priznam, da če nekomu dajem napotke mu želim pomagat ali pa ga hočem mal spremenit (kruto ampak realno).

ČE REČETA, DA PRIDETE, POTEM TUDI PRIDITE! ČE PA NE MORATE, PA TO VSAJ SPOROČITE. NIMAMO 24 UR SAMO ZATO, DA ČAKAMO NA VAS. - AJA MOBITELI SO ZATO, DA LAHKO POKLIČETE (TUDI NAZAJ ČE SE NE OGLASITE).
- No glede tega, da se sekiramo če čakamo moške doma ni panike. Vsaj jaz to mirno prenašam, ker lahko delam vmes kar me veseli ali pa počnem nekaj kar na primer tisti dan še nism naredila. Drugače je pa to, da recimo zamujate. No sej smo ženske isto in ponavadi kdaj pa kdaj tudi še hujše glede tega kot moški.

ČE GREMO ŽENSKE VEN PLESAT, GREMO RES SAMO PLESAT. IMATE MOŠKI RES TAKO NIZKO SAMOZAVEST, DA IŠČEMO DRUGE TIPE.
- Hehe, ta je bla pa v temo. Ok, glede tega če rečemo da gremo vn plesat pol je vsekakor lepo če povabimo tudi svojega moškega zraven če je le možno. Če pa je v veliki meri družba ženska, pa je to nesmiselno. No brca v temo je, da pač ženske gremo res plesat (ampak ne samo plesat). Vedno je tako, da ženske hrepenimo po komplimentih in verjetno tudi moški. Vendar pa je tuki pomembno izpostaviti, da čeprav imamo svojo ljubljeno osebo radi in tudi če nam ta oseba daje komplimente in skrb, se počutimo prekleto dobro če nam kakšn kompliment da tudi kakšna druga oseba (moški ali ženska ... čeprov raj prejemam moške komplimente).

ČE SE S KAKIM MOŠKIM SPOGLEDUJEMO, TO ŠE NE POMENI, DA BOMO SKOČILE Z NJIM V POSTELJO. BOSTE REKLI, DA VI NIKOLI NE FLIRTATE?!
- No js takih problemov s flirtanjem nimam oz. se flirtanja ne poslužujem tko, da to je meni en brezvezn komentar. Ko imam moškega sem njegova in to je to.

ČE ME PRIJATELJ POKLIČE SREDI NOČI, TO ŠE NE POMENI DA ME HOČE POLOŽITI!
- Hehe. Ja pač moramo ženske dat zaupanje moškemu, da pač to ni kar gor piše. Ampak bilo bi pa čudno da nas prijatelj kliče sredi noči brez konkretnega razloga.

ČE ŽENSKO BOLI GLAVA POTEM JO VERJETNO RES. VERJAMITE ALI NE MOŠKI, IMAMO TUDI ŽENSKE RADE SEKS IN SE NE IZOGIBAMO. ČE PA NAS BOLI GLAVA 1 LETO IN POL, POTEM JE PA NEKI NAROBE Z VAMI.
- Kaj pa je sploh narobe če se kdaj ognemo seksu. Mislim, da se tud moškim kdaj ne da al so pa lih tko kt ženske lahko utrujeni. No, zdej je itak ratal izraz, da če te boli glava, to pomen da dons ne bo nč. Je pa res se strinjam da smo ženske živa bitja :). Če nas boli pa tok cajta glava pa je neki narobe z odnosom med moškim in žensko. To se je treba pa pogovarjat. Niste pa moški za vse krivi (pol pol je v normalnih okoliščinah krivde ...).

ČE MOŠKI ZAČNETE POGOVOR, GA TUDI DOKONČAJTE!
- Joj že to da moški začnejo pogovor, ja no ponavad ga ženske in ženske tud zaključmo ponavad. Če je drugače je ponavad prepir. Hihi. Mal heca sam ponavad je tko.

MORDA STE RES NEUMNI, DA NAMIGOV NE PREPOZNATE, A STE TUDI ZELO DOBRI GOVORCI PO OVINKIH. BODITE ŽE ENKRAT DIREKTNI!
- No moški res ne morajo vseh namigov prepoznati, saj ne berejo naših misli. Je pa dobr če pol poslušajo k jim povem kaj smo s tem mislile. Sicer pa so moški bolj direktni kot ženske oz. kakor kdo. No js recimo vem, da znam kšno stvar bolj po ovinkih povedat kt kakšen moški.

MOŠKI NEHAJTE ŽE ENKRAT METATI VSE ŽENSKE V ISTI KOŠ - NISMO VSE NAVDUŠENE NAD NAKUPOVANJEM OBLEKIC IN ČEVELJČKOV
- Ok to velja za oba spola. Je pa res, da smo ženske ponavad bolj nagnjene k probavanju kot nakupovanju oblekc. No sam js grem ponavad tud v trgovino z namenom ko mi res kaj manjka za oblečt, ni mi pa to šport :).

JOK NI IZSILJEVANJE
- Jok ponavadi res ni izsiljevanje, pri meni še ni bil. Drugače pa nismo vse ženske iste glede tega. Ene znajo pozornost pridobit od moških ravno z jokom. Druge pa na drugačne načine ;).

NIČ NI NAROBE, ČE ŽENSKA PRIČAKUJE, DA JI PLAČATE ENO PIJAČO (VEČ SI LAHKO TUDI SAME). IN NE, NIMATE PRAVICE VSE ŽENSKE OZNAČITI ZA KEŠPIČKE, ČE STE IMELI ENO SLABO IZKUŠNJO. (ČE IMA ŽENSKA RADA, DA IMA MOŠKI AVTO, TO ŠE NE POMENI, DA JE PLEHPIČKA. STE MORDA POMISLILI, DA JE TEMU TAKO, KER BI RADA,, DA IMATA PROSTOR ZA VAŠE NAJLJUBŠE OPRAVILO?)
- Strinjam se s prvim stavkom. Js na primer na prvem zmenku želim da prvo pijačo plača moški, vztrajam pa da drugo rundo dam jaz in da se pač izmenjujeva glede plačila. Je res da nismo vse vržene na denar. No glede najljubših opravil v avtu ... no comment (sploh ne drži, da je to prostor za seks). In fajn je če ima moški avto, ampak sej ni važn kakšnga ma, ampak dejstvo da lahko pride k ženski takrat, ko ima pač čas in ko na nek način se dogovorita ter da ni odvisen od drugih (da je s tem na nek način samostojen).

PRSI NISO SAMOSTOJNO ŽIVO BITJE IN NE GOVORIJO, TOREJ POGLEJTE V NAŠE OČI, ČE GOVORITE Z NAMI.
- To je pa res. No sej je fajn da nas pogledate kot celoto, ampak buljenje v en del telesa pa ni lih najbolj prijetno. Je pa res da se tud ženske kdaj pa kdaj zazremo v kakšn del telesa na moškem. Lahko smo realne in priznamo, da kdaj tud na kaj drugega mislimo med resnimi pogovori o vremenu z moškim (hihi). Pogled v oči pa nam res ponavadi veliko pomeni, ker že to pomeni, da se na nek način ne laže nekdo, pa da je resen.

ROKE NISO SAMO ZA PRASKANJE IN DRŽANJE DALJINCA, TOREJ JIH UPORABLJAJTE KDAJ TUDI ZA TO, DA POSPRAVITE ZA SABO IN SPUSTITE POKROV NA ŠKOLJKI (TISTI, KI TO POČNETE, SVAKA VAM ČAST!).
- Tudi ženske smo kdaj pa kdaj take da ne pospravimo vse za sabo. No pokrov na školjki mamo pa itak vedno dol in če moški to pozab je bolš kot pa to da ga ne dvigne.

MI POTREBUJEMO URE S SVOJIMI PRIJATELJICAMI, KOT VI SVOJE PIVO!
- Moški ni nujno, da potrebujejo pivo ampak prav tako kot ženske, čas za druženje s prijateljicami ali prijatelji.

IN NA VSE ZADNJE. MOŠKI, ŽENSKE NE ŽIVIMO SAMO ZA VAS!
No saj moški tudi ne samo zaradi nas. Hihi ... ampak zato pač kar imamo cije in vrednote. To se pa od posamznika do posameznika razlikujemo.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

pa še res je :P

Anonimni pravi ...

barve se ne vid. in se vedno drzi de komplicerate :P

Anonimni pravi ...

Ja zdej je vse tko kt mora biti. Sicer pa tako kot je avtorica maila napisala, ki je ostala anonimna, ne velja za vse oz. če bi pisala jaz ženski zakon bi to drugače naredila. Pa ne da zagovarjam moške. Samo vsi smo si drugačni, tako ženske kot moški.

Anonimni pravi ...

točka 1 pa točka 10...1.beseda NE na 2 nacina (seveda s strani zensk:))..10.TIPI naj bomo direktni..naj povemo kaj mislimo...

kle mi neki ne gre skp:P

mislm..ta je mal hinavska..mejckn:D

LP

Anonimni pravi ...

Hihi ... morda imaš res prav. Sploh glede tega kako direktni naj bodo moški. Mogoče sem tu pozabila reči, da ženske le ne želimo take direktnosti. Lahko pa rečem, da je bil tale mail totalno mim - nisem še vidla tako bednega maila, ki je bil napisan v imenu žensk. V veliki večini se tudi nisem strinjala :). Z rjavimi črkami piše kar je bilo pisano v mailu (da ne bo pomote - tega se nisem izmislila jaz) poleg z navadno črno pisavo pa pišejo moji komentarji. Izjave k sm jih pa js napisala so morda malo hinavske a vsekakor so izpeljane iz tega kako jaz čutim ;).

Anonimni pravi ...

jst osebno mislm da bi mogl bit usi direktni..najbol se pocuts ce si sproscen...in da lahko poves kar misls...fora je sam na kaksn nacin bos to povedou...

ker problem se pojav kje drugje kot pri egu :D mislm..folk..skenslejte ego...k prinasa samo negativnost pa bedn pocutje... ce ste pa nesamozavestni pa morte to popravt na osebni ravni...na drugacen nacin...

sam kar se ega tice...vecina svetovnih problemou se pojavla prav zaradni njega...tko da...sam skenslat tega hudica :D