petek, 27. julij 2007

Lucy v sliki in besedi (1)

Taka zgledam po plavanju v sosedovem ribniku :D.

Joooj me srbi ;).
Sigurno, bo padlo kaj iz mize ... no sej sm pridna kdaj bo večerja.
Po dolgem sprehodu in podenju za jabolkami se je pa res fino malo usest.
Uff, a že gremo vn? Pa sej še ni ura 7 zjutraj :).

Kje spimo? - V naročju seveda !
Tole je pa moj najljubši položaj v katerem zaspim in se prebudim.



4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kot vedno, eni psi so pač manekieni, zadnjo sliko probaj povečat in izrezat ker se slabo vid kako se vala.

Anonimni pravi ...

Hehe, meni se je zdelo da se dobro vidi, ampak za tiste, ki potrebujete očala pa sem jo povečala ;).

Anonimni pravi ...

nč ne rabmo očal ampak se je treba odločt a me zanima podlaga na kateri je kastrola s psom al me zanima kako zgleda pes v svoji nočni kastroli :P

Anonimni pravi ...

Herry no upam da sedaj vidiš kako zgleda moja peska v svoji postlci ;).