četrtek, 12. julij 2007

Knjižnica - super zadeva

Po dolgem času sem se odločila, da grem malo v knjižnico. Kljub resnemu študiranju sem kar pozabila, da obstaja možnost študiranja tudi v knjižnici. Danes sem namreč naredila veliko stvari za faks, ki jih prej nisem v 4 dneh sem jih danes v 4 urah. Verjetno je to zaradi motečih dejavnikov, ki so mi doma na voljo v knjižnici pa ne. Na primer zelo moteči dejavniki so poslušanje glasbe, mobilni telefon, televizija ... itd. V knjižnici pa sem bila v bistvu prislijena delati, kar sem si začrtala in to tudi v večji meri naredila.
Zgleda, da sem le najdla kotiček, kjer se počutim dobro in kjer lahko mirno študiram. Sploh pa mi je zelo vredu, če ima knjižnica veliko knjig na voljo in v primeru ko je skorajda prazna. Sedaj, ko ni izpitov je prav prijetno študerati v knjižnici. V hrupu se res ne da brati, delati seminarskih nalog, kaj šele učiti.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja ja tud v knjiznici so moteci elementi - se posebi v casu ko je topleje in zenske pretiravate z odmetom svoje garderobe - nimam nic proti ampak studirat se pa ne da :P