nedelja, 22. julij 2007

Dan na dan :)

Danes sem imela pa res slab dan. No mogoče ni bilo tako hudo, ampak se mi je samo zdelo. Včeraj sem ostala brez avta. Počil je hladilnik in seveda poklicala sem na pomoč moje dva. Hitro sta prišla pome in tudi odpeljala avto domov (HVALA!!!), kjer čaka na jutrišnje popravilo. Se mi je že zdelo, da sem skoraj neodvisna od staršev, vendar kot strela z jasnega sem spet dobila po buči. Jutri bom odpeljati avto na popravilo v Ljubljano. Problem pa je, da gre avtomehanik na dopust. Samo upam lahko, da bo popravil avto do srede, sicer pa bom nanj čakala cel teden. No avta sicer ne potrebujem tako močno, ampak vseeno mi je dobro če je na voljo ko ga.
Naredila bom spet nekaj za zdravje. Jutri na vse zgodaj se bom sprehodila od avtomehanika do knjižnice. V knjižnici bom spet malo preberala knjige, ki bi morda prišle v poštev za mojo diplomsko nalogo. Prav veliko še nisem prebrala, sem pa zagotovo iz knjižnice prinesla, kar nekaj knjig na temo, ki me zanima. Veliko knjig je še za prebrati, primerjati in pokomentirati. Prav tako kot je veliko knjig je tudi veliko dela. Upam lahko vsaj, da bom čim več naredila do avgusta, saj imam kasneje še en rok izpitov.

Ni komentarjev: