nedelja, 12. avgust 2007

Zgodilo se je ...

Bralcem mojega bloga in vsem tistim, ki ste po nekem naključju prišli na moj blog, lep pozrav. Danes me je zmotila zadeva oglaševanja, ko sem prispela na blog, da napišem nov post. Nekdo iz neke tuje države je pustil komentar samo za svojo reklamo, ki pa sem ga seveda hitro in temeljito izbrisala. Kaj je ljudem, da delajo reklamo na drugih spletnih straneh. Ne moti me če nekdo, ki komentira da doda tudi svojo spletno stran (to mi je dejansko še bolje, kajti le tako lahko vidim kakšno ima neko splošno mnenje in pa kdo je ta človek, ki komentira na moj post). Moti pa me komentar, ki ni komentar, ampak je dobesedno 100% samo oglaševanje neke zadeve, ki jo prodaja. Sicer če komentirate mi je super, ker tako vem kaj o neki zadevi menite vi in z veseljem vam bom odgovorila (pa če tudi malce kasneje, saj imam ponavadi veliko dela oz. me sploh ni doma).

Poleg tega oglaševalskega komentarja pa je danes že 4. dan brez cigarete in upam da mi bo uspelo prenehati. No kadila sem že dolgo časa (cca. 6 let) in to kar redno. Zanimivo je, da vsi vemo, da nam kajenje škoduje in da s tem ogrožamo sebe, druge ter naše potomce, a vendar veliko ljudi še kljub temu kadi. Kajenje nas spravi v zelo hudo odvisnost.

Premišljujem kako sem začela kaditi in kdaj sem prvič prižgala cigareto. Ugotovim lahko, da nimam pojma o tem kdaj je bilo prvič. Vem samo, da je to bilo v družbi in da sem takrat zelo zelo kašljala. Kadila sem zato, da sm lahko bila enaka družbi v kateri sem bila, če ne bi kadila bi bila izobčena (vsaj tako se mi je zdelo tedaj). Sedaj pa ugotavljam, da je tako lepo videti nekoga, ki ne kadi. Občudovanja so vredni in pa pohvale tisti, ki niso in ne bodo prižgali cigarete ter od cigaret ne bodo odvisni. Človek, ki preneha kaditi mora razčistiti v svoji glavi. Lahko ti drugi govorijo, nehaj kaditi, ampak to ne bo pomagalo. Nič ne pomaga, če se prepričuješ da potrebuješ cigareto, da če ne boš kadil da boš bolj živčen. No seveda jaz sedajle sem bolj živčna. Vse me hitro razjezi in malce ujezi, ampak ni pa to tako hudo. Mislila sem, da bo huje vendar preživljam odvajanje kar ok, zaenkrat. No jaz pravim, da kljub temu, da sem odložila cigareto šele 4 dni nazaj ali pa 3 dni, saj ni tako pomembno, bom nehala kaditi čez 6 let. Čez 6 let od danes bom lahko rekla, da sem prenehala bom kaditi, ko ne bom kupila niti ene škatljice cigaret, ko ne bom rekla nikomur naj mi da cigareto in ko bom res zdržala 6 let brez cigarete. Cigarete škodujejo meni in tebi, poleg tega pa se ponavadi zredimo, ko prenehamo kaditi tudi to ni ravno zdravo. Upam, da se ne bom preveč zredila oz. da bom še kaj izgubila na teži :). Res se pozna, da pojem veliko več kot ponavadi. Danes in včeraj, ko sem vstala sem prvo pomislila na hrano in seveda kavico. Zajtrka ponavadi sploh ne jem, kavice se pa ne bom odvadla do tedaj, ko imam normalni krvni pritisk. Včeraj sem takoj po kavici odšla z mojo psičko Lucy na sprehod, kjer sem ponovno metala jabolke, da se je le-ta utrudila in da ko sem v službi ne mislil na traparije (grizenje čevljev, lulanje po sobi ...). Ob prihodu domov sem stari mami pomagala nekaj stvari odnesti iz spodnjega dela hiše v zgornji del. Takoj zatem sem odšla na wc, ker imamo novega mačkona, saj se ga bojimo imeti v sobi na tepihu, ker še ni navajen na umetni pesek oz. kupljeni pesek. S staro mamo sva mu malo kasneje dale piti mleko in pa pripravile sva mu brikete in pa meso iz konzerve (joooj je razvajen ta mačkon). Mačkov res ne maram, ker jih imajo pri sosedu dovolj in pač sem, od kar imam Lucy, pristašica psov. No imeli smo tudi mucko z imenom Lucky (Srečka), klicali pa smo jo Caci. Ta Caconderka je bila kot kužek, dala je tačko in jedla je na stolu, bila je pridna in pa prijazna mačka. Ko je bila majhna je bila ljubka in zelo igriva, ponavadi sva se igrale z volno. Vsi smo jo vzljubili in jo imeli radi. En mesec nazaj ali dva pa je Caca neznano kam izginila. Ni je bilo več nazaj. Stara mama je bila žalostna tako kot vsi, vendar pa je bila stari mami Caci kot otroček, vedno je lepo poskrbela za njo in jo nahranila in pa peljala ven itd. Sedaj naj bi bil nadomestek ta mačkon (niti slučajno!!). Še stari ata, ki prej ni imel rad živali (po pripovedovanju mami in stricov) je Caci in pa Lucy vzljubil ter ju je imel rad.

Slika Caci in mene :).

Včeraj sem poleg hranjenja mačkona Tačkona in pa moje psičke Lucilde pomila in pospravila posodo ter za spremembo tudi posteljo. Šla sem v službo, kjer je bilo za razliko od prejšnjih dni veliko ljudi (izgleda da so vsi prišli iz dopusta). Tudi včeraj in pa po sprejetju novega kadilskega zakona so bili vsi stoli zasedeni zunaj. Notri v lokalu pa sem samevala ob gledanju televizije, ki je doma že kar 3 mesece ali 4 niti prižgala nisem.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tečkon in Lucilda -Matilda :P:P no ja. Vsekakor čestitke za prve nekaj dni brez ciharete - drži se tega še naprej.

Kar se pa tiče oglaševanja - mislim da se zgodi vsem, ki imajo prosto komentiranje - tudi meni. Ampak se mi ne da ukvarjat z urejanjem vseh komentarjev - mi je bistveno bolj prijetno, da ljudje pač napišejo kar želijo in da se takoj objavi - bom pa verjetno tudi sam brisal take komentarje - to sem že napisal.

Drugače pa je z linkanjem na druge spletne strani in bloge - pomaga pri preverjanju informacij in omogoča to čemur se najlepše reče družbeno mreženje oziroma social networking. Danes dobim več in boljše informacije preko svojega omrežja informatorjev, kot pa iz poročil na TV.

Unknown pravi ...

Tudi jaz ne delam cenzure, vendar pa izključujem komentarje, ki so reklamni v 100% obliki. No če nekdo meni, da je neka znamka boljša od druge ali pa kaj podobnega v zvezi s temo in da na tak način naredi reklamo, nimam problemov. Se mi zdi pa za malo, da mi nekdo z reklamami zapolni blog :).