nedelja, 5. avgust 2007

Moj dan se začne ... ob kavici

Moj dan se začne ponavadi ob 7 uri zjutraj. Kdaj pa kdaj tudi prej npr. ob 5 ali 6 uri zjutraj, pa tudi kasneje npr. ob 12 uri (vse je odvisno od tega koliko časa sem ponoči pokonci). Minimalno pa za spanje porabim 6 ur na dan. Tako lepo se je prebuditi ko še vsi spijo in ti nihče ne vošči na ves glas "dobro jutro!!!". Vedno se začne dan ob dobri kavici. Ko sem doma si vedno privoščim kavo Franch, v primeru ko delam pa pijem Bar 2000. Najraje pijem prvo kavo doma, ker si jo lahko skuham po svoje in zato, ker jo v miru lahko popijem. Vsak dan jo pijem iz šalčke, ki sta mi jo podarili dve prijateljici za moj 14 rojstni dan. V tistem času še nisem pila kavice vendar pa je bila šalčka pripravna tudi za kakav ali pa čaj.

Ena slikca moje šalčke:


In kot vsak dan bom tudi jutri dan začela z dobro ali pa malo manj dobro kavico :)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

zanimivo - men se dan začne nekje med čohanjem jajc spotikanjem na wc in iskanjem avtomobilskih ključev (kdr sm zdrav) drugače pred čohanjem jajc na vrsto pride se iskanje robcev. Glavo sm pa itak že davno nehal iskat , ker nimam šanse da jo najdem :)))