četrtek, 30. avgust 2007

Izpitno obdobje

Ta teden imam vsako jutro, ko se zbudim pred seboj namesto časopisa ali drugih beriv, knjigo Temelji organizacije (napisal jo je Štefan Ivanko). Knjiga je študijsko gradivo in pa pomoč ob mojih skrajšanih zapiskih. Seveda zamujam z učenjem, vsaj kar se tiče tega, da bi lahko ta izpit imela že "pod kapo". Ampak ne dam se, včeraj sem prišla do konca petega poglavja, imam jih pa še pet. Predelana prva poglavja knjige so bila obsežnejša in zato upam, da bom lahko ostalo naredila kar danes. Pomnenje vsebine mi gre ponavadi dobro od rok sploh v primeru ko vsebino razumem. Študentje ponavadi delamo napako, ker veliko vemo, ne vemo pa zakaj oziroma bistvo vsebine katere vemo. Vse preveč učenja je na pamet in vse več študentov je mnenja, da se more naučiti nekaj do izpita nato pa takoj po preteku le tega takoj pozabit. Jaz v kolikor se učim se ponavadi učim iz večih virov. Tokrat večih virov ne potrebujem, ker je že sama knjiga sestavek večih virov.
Včeraj sem šla za razliko od preteklih dni na kavo v bar, kjer ponavadi delam. Povabila me je sodelavka, s katero sva se srčali, ko sem peljala mojo psičko Lucy na sprehod. Nič novega ni bilo, terasa je bila polna ljudi tako da sem komaj dobila sedež. Bila sem z družbo, s katero ponavadi klepetamo in se pogovarjamo o aktualnih temah, kot na primer o temah po svetu kot tudi o krajevnih temah. Za razliko od drugih dni se mi je zdelo kot da ne spadam tja. Zakaj? Razlog je verjetno v tem, da se veliko učim in da sem popolnoma še v tistem trenutku, ko me je nekdo nekaj vprašal, bila popolnoma odsotna. Z mislimi sem bila pri predmetu Organizacija in informatizacija delovnih procesov, zato sem kmalu poslovila. Bolje bo čez nekaj tednov, ko se bom rešila izpitov in spet več bila v družbi. Do takrat pa učenje, učenje, učenje ... Malo pretiravam, ker ni kruto temveč zanimivo. Upam samo, da mi bo uspelo narediti še ta izpit (in še en).

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

jesensko izpitno obdobje - jupiiiiiiii - drugače pa ob ivankovi knjigi pride v poštev še kake images of organisation, (morgan) pa še kera podobna.

Tinas' blog pravi ...

Hvala za nasvet ;). Ampak mislim, da je ta knjiga popolnoma dovolj za izpit oziroma po podatkih kolegic je to več kot dovolj, saj se večinoma učijo po prosojnicah iz predavanj. Ni pa seveda dovolj za moj ferbec. Druge knjige lahko pridejo v poštev kasneje ;).

Prišla sem do konca 8. poglavja, se pravi bom danes zaključila z knjigo. Potem pa šla samo na bistvene dele vsebine. Jupiii :D.