četrtek, 9. avgust 2007

Tudi starši so kdaj potrebni dopusta

Danes je bil res nori dan. Ob 16. uri se na vratih prikažeta moje dva. Kar na enkrat sta se odločila, da bosta zapustila Slovenijo za 14 dni in odpotovala v Slavonijo za tri oz. štiri dni nato pa naprej. No in jaz ju samo poslušam in občudujem. Rečeta mi, da ne smem pozabiti na novega mačka, ki je pri stari mami in da ne smem pozabiti na zalivanje vrta in rož. Svojo psičko pa naj tudi kdaj k stari mami pripeljem, ker jo ima le-ta zelo rada. Mamo moram vsak dan obiskati in biti čim več z njo. Vse lepo in prav glede tega, kaj moram narediti. Ni pa mi jasno ali sta moje dva v drugi puberteti (da se kar na enkrat pripravita in gresta nekam) ali pa jaz nisem več tako mlada (wtf).
Vse mora biti pod kontrolo, ko njiju ni doma (ponavadi mi zaupata veliko) in tudi kadar mene ni doma onedva poskrbita za mojo psičko, da je vedno sita in da ji je toplo. Še tako kot se mi čudno zdi, da sta se kar na enkrat odločila iti na dopust, pravzaprav ni tako čudno. Mami dela cele dneve in nima časa misliti niti nase. Vsak dan od ponedeljka do petka ima službo minimalno 8 ur na dan, če ne še več. Tudi nadure dela veliko. Potem ko oba starša prideta domov pripravita kosilo in pospravita stanovanje. Mami vsak teden vsaj enkrat posesa celo stanovanje, pomije celo stanovanje, opere en pralni stroj oblek, zlika en pralni stroj oblek, pomaga pri opravilih, ki jih stara mama ne zmore več ... itd. No ko vidim iz te perspektive mi je jasno, da se jima mora že malo mešati od dela in hvala bogu da sta šla na dopust. Mislim, da ga tudi jaz potrebujem, saj živim ločeno od staršev in sama skrbim za pranje oblek in pomivanje ... itd. nisem pa še samostojna, saj še študiram.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

A nama pa dons vlece na to de sva med starimi http://pinteric.blogspot.com/2007/08/old-and-tired-or-only-bored.html ne me zezat, sej nov bol.

Tinas' blog pravi ...

Vsaj enkrat letno se morš vprašat a si star ... če ne drugega za rojstni dan :P.