ponedeljek, 6. avgust 2007

Središče Prage --> Every day I love you


Novembra (2006) sem šla v Prago in od tam prinesla domov kar nekaj lepih razglednic, en kristalček in pa polno slik. Slike so objavljene v mojem albumu oz. na drugi spletni strani, ki je pretežno namenjena objavljanju slik. Kar nekaj dobro narejenih slik pa sem videla tudi na spletni strani agencije Collegium pod naslovom Mestni utrip.

Nekaj časa nazaj pa sem poslušala eno pesmico z naslovom Every day I love you, ki so jo je pela skupina Boyzone. Pesmica je zelo lepa, še lepše pa je bilo videti videospot, ki so ga posneli v središču Prage. Tako lepo je iti kam kot turist, že kar malo pogrešam, pa četudi sem bila ravno prejšnji teden na Bledu :).

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

bo treba kdaj spet it:P

Tinas' blog pravi ...

Ja res je, po možnosti kam drugamo.