nedelja, 19. avgust 2007

Filozofija sveta (1)

Danes sem na vse zgodaj zjutraj vstala. Skočila iz postelje in jo pospravila, za razliko od prejšnjega dne. Tudi danes sem si privoščila kavico ob kateri nisem skadila nobene cigarete. Nato sem začela pospravljati stanovanje in ugotovila, da bi za svoje življenje potrebovala veliko manj oblek, aparatur, kosov pohištva, zaves, kozarcev, krožnikov, flašk ... itd. Nenazadnje bi potrebovala namesto stotih oblek desetih oblek in namesto petih parov čevljev en par, namesto treh vrst glavnikov samo enega, namesto dveh računalnikov enega, namesto desetih omar v stanovanju bi lahko imela samo eno ... itd. Ugotovim lahko, da sem hud potrošnik, če se primerjam z nekom iz Kitajske, ki se vsak dan vozi v šolo, službo, trgovino ... s kolesom ali pa hodi peš. Vozim se z avtom in nikoli ne pomislim na to, da je v bistvu to velik strošek ampak ker poleg študija delam mi to ni problem. Lahko pa pomislim še na nekaj drugega, kar pa zna biti problem. Vedno se peljem sama, kljub temu da je avto registriran za pet oseb. Kljub temu pisanju bom še vedno vsak dan imela to kar imam sedaj. Saj se živi tak stil življenja, jaz pa kot ena oseba ne moram spremeniti mnenja 1.000.000.00... ljudi.

(Vir: http://img.rg.ru/img/content/11/95/00/kitajci.jpg)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

no,...lahko pa za začetek vsaj kdaj poskusiš uporabit javni prevoz, kolo (Ljubljana je zakon za kolesa - v primerjavi z nekaterimi ) ali pa na vožnjo povabiš še prijatelja :)
Ne gre zato, da začneš spreminjat mišljenja tisočih...najtežje je začeti pri sebi.
Kako je pa z ločevanjem odpadkov? :P

Anonimni pravi ...

Za začetek bi si mogla kupiti kolo :D. Sicer pa so mojo prijateljico že 3x samo v tem letu prislonili na avtomobil, ona vsak dan kolesari od doma (živi v Ljubljani) do faksa. Sicer pa nisem iz Ljubljane in bi za prevoz do središča mesta plačala v eno smer malo več kot 4 €, kar je absolutno predrago za v eno smer s tem da je potrebno priti tudi nazaj domov :).
Glede drugega dela imaš pa popolnoma prav, najtežje je začeti pri sebi. Vendar pa pogoji v naši državi še niso dovolj dobri za ločevanje odpadkov. To pa pomeni, da je 2 km daleč tisti kontejner z odpadki, seveda se poslužujem občasno. Je pa res da ne vedno ;).