sobota, 25. avgust 2007

(Ne)sposobnost zagotavljanja nemotenega dostopa do interneta

Še preden danes opišem petek, ko sem bila po vsaj 15ih letih ponovno v Ljubljanskem živalskem vrtu ... bom v negativno luč postavila SiOl in pa Telekom Slovenije. Vsak trud, da bi bila zadovoljna z njunimi storitvami je zaman. No mislim, da sem na SiOl že pošiljala pritožbe in pa tudi opozorila, da ne bom plačala celotni znesek položnice. Vse te prijave in izgubljanje živcev, ponavadi ravno med izpiti, ko je internet nujno potreben za dogovore s kolegi in kolegicami o določenih vprašanjih na izpitu, so zaman. Pojav napake mi javi točno v petek popoldne ali v soboto, kar pomeni da sem cel vikend brez povezave na internet. Danes sem bila, kljub temu da mi je možakar na SiOl-u zatrdil, da bom cel vikend brez interneta, po čudežu le 5 ur brez interneta. Že enkrat prej so mi popravljali napako, ki je bila v povezavi s centralo kar 3 tedne. Na kar sem se odločila, da napišem pritožbo in jo seveda napisala. Še v istem dnevu sem lahko bila povezana na internet. Zakaj se mi vsak dan tudi do 5x povezava z internetom sesuje in ponovno poveže - ne vem. Zakaj moram potem, skoraj vsak mesec klicati na SiOl in to ponavadi ravno v petek, soboto ali nedeljo, ko nihče ne dela oz. ko nihče ne more popraviti napake. Poleg interneta pa tudi telefonskih pogovorov v tistem času preko stacionarnega telefona, ki je priklopljen na modem ne moram imeti. In to nam ponuja Modri pakat (je res tako modri??? – za njih zagotovo, meni ne dela oni pa imajo od tega denar). Le sprašujem se lahko kolikokrat internetna povezava ni delala, ko mene ni bilo doma, pa bi vseeno morala - ZAKAJ? - Ker jo plačujem, seveda!!

Istega mišljenja so tudi nekateri drugi. Najhuje pa se mi zdi, ker Slovenija ne premore konkurence. Nekateri že imajo možnost, da so namesto na SiOl-u na T2, jaz te možnosti na žalost še nimam in verjetno je tudi še dolgo ne bom imela. Več o SiOl-u in Telekom-u lahko preberete na It's a wild world blogu, na temo Siol - Telekom - zakaj še vztrajam.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

nč novga - ni za prčakvat de bo bol