sreda, 2. januar 2008

Začetek leta ... veliko sproščanja in telovadbe


Kako začeti novo leto 2008? Jaz sem ga začela v Atlantisu s savnami in razgibavanjem v vodi. Bilo je fenomenalno in sproščeno vzdušje. Ponovno sem uživala v savni in se sproščala v termalni vodi, ki deluje prav blagodejno na moje telo. Glede na to, da imam probleme s kožo je to ena izmed redkih stvari in "športov", ki mi res odgovarjajo. V slani vodi je res prijetno sploh če ni prevelike gneče. Užitek pa pokvari preveliko ljudi.

Obožujem mir in sproščeno vzdušje .... joj sploh bolje da ne razmišljam o razprodajah, ki bodo vsak čas. Ljudje smo nori, saj komaj čakamo na razprodaje in nekateri so celo še bolj nori, da kljub taki gneči še vedno hodijo v trgovine. V času "velikih popustov" me trgovine odvračajo, zato ponavadi hodim le tja redkokdaj oziroma samo takrat, ko je večina ljudi na dopustu.

Prejšnji teden oziroma v soboto sem šla na Roglo, kjer sem prvič okusila dokaj težak šport - tek na smučeh. Bilo je zabavno v družbi U. in še posebno zanimivo, ker sem samo enkrat padla oziroma se nisem vzdržala na smučeh. Še vedno pa me malo bolijo roke in noge. Ta šport je res težak v kolikor nimaš izoblikovanih mišic na mestih, ki jih za ta šport potrebuješ. Zaradi kondicije in treninga, ki mi ga primanjkuje pa sem se odločila, da bom za svoje telo naredila nekaj več (vsaj nekaj časa dokler me ta vnema ne bo minila :) ).

Kljub temu, da ni bilo veliko snega na našem koncu pa je prav lepo gledat naravo, ki je pokrita z ivjem. Na sprehodu z mojo psičko je opazovanje narave še lepše. Nekaj slikic iz sprehoda z mojo psičko Lucy ...









Ni komentarjev: