torek, 22. januar 2008

Kako prenehati kaditi?

Kako me ustavit, da preneham kaditi? Najbolje je, da stečeš do mene me primeš za rame in me nekako prevrneš na tla. Iz ust mi vzameš cigareto, ki sem jo želela pred petimi sekundami prižgati (če mi že prej ni padla iz ust) in jo zlomiš na pol. HIHI (get real)!!!

Danes mineva drugi dan brez cigarete in si ponovno (kot nazadnje, ko sem "prenehala") pravim, da mi bo ratalo. Za opustitev kajenja sem se odločila sicer en teden nazaj po zadnji pokajeni škatljici cigaret, ki jo je zmanjkalo v nedeljo. Se pravi danes je drugi dan, ko ne kadim in ne bom kadila :). Vse super in fajn ampak vsake toliko časa me vseeno nekaj prime, da potrebujem eno cigareto (sicer traja dve ali tri sekunde da si spravim to iz glave ampak danes sem to že neštetokrat naredila). Sedaj pa k bistvu - kako prenehati kaditi?? - to je namreč vprašanje, ki si ga zastavljam že vsaj pet let če ne že več. Ker sem nazadnje opustila kajenje avgusta 2007 za približno 2 meseca in kasneje začela ponovno kaditi se tokrat ne pustim kar tako. Poleg moje odločitve, da si resnično želim prenehati kaditi sem se odločila, da si poiščem pomoč pri prenehanju. Pomoč je sicer brezplačna in spodbude za opuščanje kajenja dobim vsak dan po mailu. Vem, da nekateri ljudje samo nehajo kaditi in jim to seveda uspe - meni v prvem poizkusu ni zato sem se odločila, da poiščem pomoč pri HELP in RESNIČNO PRENEHAM. Pač nekateri zmorejo brez pomoči, drugi potrebujemo malo več spodbude in prizadevanj za prenehanje - so pa tudi nekateri, ki pravijo da niso poiskali pomoč pa so jo. Vsemogoče se najde na tem ljubem svetu - jaz pa danes 2. dan brez cigarete. V kolikor ima kdo predlog kako prenehat kadit kar na plano ;).

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tina, preberi knjigo Alena Carra "Končno nakadilci". Poznam 7 ljudi, ki so v roku enega meseca nehali kaditi. Z mano vred. Garantiram, da bo lažje oz. skoraj na easy. Poizkusi

Anonimni pravi ...

Bom upoštevala tvojo taktiko ;). Zdele pa še pogledam če je prispelo kej za vzpodbudo ... hihi

Anonimni pravi ...

Alena Carra "Končno nakadilci" - meni je fuuuul pomagala. Po 10 letih kajenja sem resnično prenehala. Seveda po večih poskusih.... mi je uspelo.

Anonimni pravi ...

Amapak važno, da je uspelo. Danes bo kmalu tu dva meseca ko ne kadim po 6ih letih in počutim se super. Knjiga je pa res super. Sem ravno mislila malo skritizirati pomoč Help. Mi namreč ni pomagalo. Vesela sm za vsakega NEKADILCA več ;).