petek, 25. januar 2008

Včerajšnja nesreča pri delu

Dandanes je tudi kelnarstvo lahko zelo težak poklic. Pravzaprav je težak poklic lahko vsak če ga ne opravljaš z veseljem. Jaz priznam, da sem vedno bolj že naveličana opravljati študentsko delo kot kelnarica. Vendar naletim na problem, da se mi ne splača hoditi v Ljubljano delat prek študentskega servisa, saj ne dobim povrnjenih stroškov za čas in stroške vožnje (ter malice).
S tem, da sem lansko leto imela nesrečo z vročo čokolado. Problem pa je bil, da mora ta vroča čokolada zavreti. Mehurčki oziroma kapljice vroče čokolade so kapnile na mojo dlan in mi jo poparile - zato sem ostala doma več kot teden dni ... saj z eno roko v gužvi nisem mogla delati. Včeraj pa se mi je zgodilo, nekaj zelo (vsaj zame) nenavadnega oziroma ni mi bilo več jasno kako je to mogoče. Pretakala sem cviček iz sodov pod pritiskom CO2 v litrce (flaše), ker je prišel dobavitelj teh sodov in me prosil če bi lahko vzel dva soda (en sod sem mogla izprazniti - in seveda vzela pet litric v katere sem natočila ostanek cvička). Ker se litrc (flaš) ne da zapreti s pokrovčkom sem se kasneje odločila, da jih pretočim v navadne flaše s pokrovčkom ter ga dam v hladilnik. Vse sem že naredila, na kar je prišlo zadnje opravilo - izpiranje litric z vodo in pa segrevanje da se uničijo bakterije. Segrevala sem seveda s paro in prišla do zadnje flaše, ki mi jo je nenavadno razneslo v roki. Vse lepo in prav če ne bi izpustila ostankov stekla iz roke. Takrat pa sem se urezala (seveda blizu predela, kjer sem se lansko leto tudi opekla z vročo čokolado). Nisem se sploh zavedala, da je možno da ti steklenica poči - niti malo nisem zakričala od strahu samo iz začudenja sem gledala v steklo. Sekundo po izpustu stekla pa je začela kri noro teči ... da ne govorim naprej (hihi). V tistem hipu sem prosilo eno izmed strank če mi pomaga najti prvo pomoč - in stranka je obupala šla je po svojo prvo pomoč, ki jo je imela v avtu. Kasneje sem izvedela da JE SPLOH NIMAMO!!! In kaj bi bilo v kolikor bi bila v lokalu sama?! Ne vem! Glede na to, da je strank dopoldne na tem koncu zelo malo bi bil lahko to kr velik problem. Problem bi lahko že bil, da sama ne bi mogla poklicati na pomoč v kolikor bi prišlo do resne ureznine - ta ni bila sicer velika rana je bolj majhna a vseeno sem se ravno s steklom v žilo. Ni pomena - važno je, da sem šefa kasneje vprašala če je kje prva pomoč. Vendar mi je odgovoril, da se mu to še ni zgodilo in da nikoli ni imel nobenih ureznin ali opeklin tko, da je do sedaj smatral, da pač prve pomoči ne potrebujemo v lokalu - KAKŠNA BEDARIJA!!! In sedaj si lahko predstavljam, da sem res varna v lokalu, sedaj nosim povoje in obliže vedno s seboj - danes pa sem stregla samo z eno roko v večini.

2 komentarja:

mojcej pravi ...

Čisto mimogrede, v lokalu MORA biti prva pomoč! OBVEZNO! To določa zakon.

Anonimni pravi ...

Sedaj, ko je vse vredu z mojo roko in ko vidim da še obstajajo ljudje, ki pomagajo ko to potrebujemo je vse ok. No razn tega da na tistem delu čutim neko otrdlino (ampak me ne boli). Glede zakona in prve pomoči pa jaz dobro vem, ampak pač nisem vedela da je lahko tako neodgovorn šef glede tega. Sedaj itak ne delam več tam.