četrtek, 24. januar 2008

Ponovno "samostojna"

Danes mi je avtomehanik popravil avto in ponovno sem "samostojna". Ponovno sem se lahko brez skrbi odpeljala v svoj topel domek (hvala avtomehaniku Bogdanu). Sicer je res, da danes nisem mogla it v knjižnico (strokovno knjižnico po literaturo za diplomo), saj sem morala še do avtomehanika z mami. Jutri na žalost tudi ne bom uspela it v knjižnico, saj imam pilates, ki mi pomaga pri hujšanju. Kolegica pa mi je iz splošne knjižnice prinesla knjigico od Alana Carrja (saj nisem vpisana v nobeno splošno knjižnico, saj je ne obiskujem). Problem v splošnih knjižnicah je da nimajo toliko strokovne literature in reveij zato se mi enostavno ne izplača za izposojo dveh knjig (ki jih maksimalno preberem na leto od splošnih knjig) dati 3.000 tolarjev. Strokovne literature sem letos res veliko prebrala in še jo bom mogla, zato je najbolje da grem na branje knjigice, ki mi jo je svetoval komentator dva dni nazaj.

2 komentarja:

Aleš pravi ...

Kako že pilates pomaga pri hujšanju?

Anonimni pravi ...

Mogoče veš kaj je pilates dihanje? No verjetno ne. Vdihneš namreč skozi nos in izdihneš skozi usta. Ob tem ko izdihneš moraš močno stisniti trebuh noter oz. po domače se reče da ga prilepiš na hrbtenico (hihi). S tem ko tako dihaš te mine želja po jedi oziroma nisi več lačen :D. Tako pomaga pilates. Sedaj je tudi odvisno od človeka kakšno postavo ima ... je pa dost težka telovadba in se ob pravilnem dihanju in hkrati ob pravilnem razgibavanju lahko krepko utrudiš. Če ne verjameš, preizkusi sam. Težje postaja iz vaje v vajo ko res znaš neko vajo narediti kar pomeni da pravilno dihaš, stiskaš trebuh ob izdihu noter in ko je potrebno delaš tudi z nogami ob dihanju ... tisti ki prvič pride na pilates ponavadi pravi, da je to vadba za 5 ljudi (hihi) kajti telo more bit usklajeno z dihanjem.