torek, 29. januar 2008

Pozabila sem odštevati ...

Ne morem verjeti, da tako hitro mine. Minilo je namreč že 10 dni od kar nisem prižgala niti ene same cigarete. Priznam počutim se odlično! Sedaj delam pilates vaje vsak dan. Poleg tega sem bila danes tudi trikrat zunaj s svojo psičko Lucy. Nisva šle daleč a vseeno sva šle ven in uživale v naravi. Ponvadi se ne spravim na sprehod če res ni nujno, a danes sem imela res veliko energije in jo imam še vedno. Vsak dan se mi zdi lepši in vsak dan se počutim bolje. Tudi kašljam vedno manj, kljub temu pa imam še vedno bolj globok glas od odvajanja kajenja. Vem, da bo bolje, tudi glas se mi bo popravil. Še boljše se bom počutila in še boljše se bom imela - brez kajenja.

Danes sem tudi oddala dispozicijo za diplomsko nalogo, ki jo je profesor pregledal in mi poslal tako pozitiven komentar, da si tudi predstavljati nisem mogla. Bila sem namreč zelo vesela in hkrati šokirana, saj se prej popravljala seminarsko nalogo 5x. Tokrat mi je dispozicijo sprejel kot za šalo. Omenil je, da sem vsebinsko pravilno usmerjena pri tematiki in da moram delati le še tako naprej. Prav polepšal mi je dan :).

Jutri me čaka veliko obveznosti ... tako, bo spanje zelo pripomoglo k boljši delovni učinkovitosti. Gremo spat ! Lepo se imejte vsi in predvsem vam želim da NE KADITE!!!! UŽIVAJTE ŽIVLJENJE (za to pa ni potrebno kaditi).

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tina bravo.

Knjiga res pomaga. svetuj jo še drugim kadilcem, ker potiho bi vsi radi nehali. jest mam danes 3 tedne. good luck

Anonimni pravi ...

Hehe, bravo tudi tebi.

Knjiga pomaga če imaš voljo prenehat. Jaz mislim, da si veliko ljudi res želi prenehat, vendar se boji narediti ta korak. Poznam dve osebi, ki sta meni res pri srcu in bi vse dala da bi prenehali kaditi. Vendar si tega ne želiti oziroma imam občutek da se bojita da bosta kaj pogrešali. Predvesm se mi zdi, da je strah neutemeljen v kolikor ne probaš prenehat - to js vem samo njiju prepričat je bo še veliko dela.