petek, 4. maj 2012

Sladica ki je v hipu NI!

Sedeli smo eno sobotno popoldne ob televiziji in gledali Damjana pri ustvarjanju novih sladic in si jih nekaj zapisali v beležko. Čez par tednov smo to sladico poizkusili in uspela je. Prav presenetljivo so jo pojedli v hipu. Najraje pa jo imajo otroci, ki so zrastli v času Nutele, banan in kokosa.

Sladico naredimo zelo preprosto. Recept pa prilagam spodaj. Spomnil pa se je je Damjan in ne jaz, da ne bo pomote :)! Vso čast Damjanu.

     Potrebujemo:
     - listnato testo (npr. od Pečjaka),
     - čokoladni namaz (lahko je tudi topljena mlečna čokolada, viki krema, nutella ...),
     - 3-4 banane,
     - maslo in
     - kokosovo moko.

     Priprava:

     Listnato testo zvaljamo,, da pride v srednji pekač, na katerega smo predhodno dali peki papir. Testo z     vilicami večkrat prebodemo. Jaz sem testo v naprej tudi nežno zarezala (ni nujno do konca) na kvadratke, da sem jih dobila 4x6. Testo sem pekla na 200°C, da je postal zlato pečen (pečen mora biti). 

     Ko se testo peče, damo na ponev eno manjšo kocko masla in na maslu popečemo na kolobarčke narezane banane. Pečemo jih tako dolgo, da postanejo malo packave. Maso damo na stran in počakamo, da se testo speče.

     Ko je testo pečeno ga namažemo z čokoladnim namazom - jaz sem to naredila z Nutello. Na vrh tega sem dala kolobarčke pečene banane.

     Za konec, ko je vse skupaj že ohlajeno posujemo še s kokosovo moko.

In vse skupaj je narejeno. Ko postrežemo na mizo jo generacija od 3. leta do 26. leta pošteno hitro zmaže. Ostala generacija tega ne je, ker se boji, da se jim ne bi poznal kakšen kilogram več. Sladica je kljub nedodanemu sladkorju zelo nasitna.





Ni komentarjev: