sreda, 27. junij 2007

Rumove in rafaello krogljice

Ljudje se zabavamo na različne načine, ponavadi pa v družbi. En način druženja je lahko tudi piknik. Spoznala sem veliko novih ljudi. Povabil pa me je nekdo, ki mi veliko pomeni in prav zaradi tega sem se piknika z veseljem udeležila. Hrane je na piknikih ponavadi preveč, tudi tukaj je je bilo čisto preveč. Malo smo delali malo smo se zabavali in bil je že mrak, ko smo šli proti domu.

Na piknik sem prinesla tudi rumove in pa rafaello krogljice. Ker me je veliko ljudi že vprašalo za recept za rafaelo krogljice sem se odločila, da ga napišem na blog.

RAFAELLO KROGLJICE

Sestavine:
- 25 dag MARGARINE
- 2 dcl VODE
- 40 dag MLEKA V PRAHU (! zelo pomembno je, da je mleko v prahu polnomastno, najbolje je če je od pomurskih mlekarn - to je tisto, ki ima enega dojenčka na embalaži !!)
- 45 dag SLADKORJA
- 24 dag KOKOSOVE MOKE

Posip:
- KOKOSOVA MOKA

Nadev:
- LEŠNIKI ali MANDELJNI (lešniki ali mandeljni morajo biti majhni ali pa jih morate dati na pol)

Način izdelave:
Zavremo vodo, margarino in sladkor. Ko zavre dodamo mleko v prahu in kokosovo moko ter vse skupaj dobro pomešamo. Maso ohladimo v hladilniku pomembno je, da je ne zamrznemo - ampak dobro ohladimo. Če masa ni dovolj trda dodamo še malo kokosove moke.
Iz ohlajene mase oblikujemo krogljice. V sredino krogljice pa damo lešnik ali mandelj. Krogljice na koncu povaljamo v kokosovi moki.

OPOMBE: Ker lešnikov ali mandeljev ne jem, sem to naredila brez njih. Bilo pa je prav tako dobro in narejeno v krajšem času :). Za ohlajanje mase porabimo veliko časa (najmanj 2 uri). Jaz to delam vedno ponoči, da se do jutra ohladi. Pa še zelo pomembno je, da je mleko v prahu res od pomurskih mlekarn, ki ima dojenčka na embalaži, ker na zadnje ko sem delala maso za rafaello krogljice se mi le ta zaradi drugega mleka v prahu ni zgostila. Ker pride pa veliko mase je dobro če imate okoli sebe veliko sladkosnedih ljudi.

Za vsak slučaj bom napisala še recept za rumove krogljice.

RUMOVE KROGLJICE

Sestavine:
- 25 dag MARGARINE
- 20 dag SLADKORJA V PRAHU
-1 dcl RUMA (če se masa ne zgosti dodamo še več ruma - jaz sem ga dala 2 dcl)
- 10 dag ČOKOLADE V PRAHU
- 40 dag ALBERTOVIH KEKSOV
- 10 dag KOKOSOVE MOKE
- (jaz dodam še malo kakava, da so krogljice bolj temne)

Posip:
- kokosova moka ali mrvice ali sladkor ali čokolada v prahu

Način izdelave:
Zmeljemo Albertove kekse in jim primešamo ostale setavine. Ko dobimo trdo maso iz nje oblikujemo za oreh velike krogljice, ki jih povaljamo v mletem sladkorju, kokosovi moki, mrvicah ali pa v čokoladi v prahu.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

obvezno za preizkusit - in za rumove je bolje če je ruma malo več :P

Anonimni pravi ...

Ja res je, s tem da se ti ulije cca. 3 dcl ... samo za harry-a ;).

Anonimni pravi ...

in Harry jodla od vesela :P