petek, 15. junij 2007

Prvi dan na blogu ...

Vsak začetek je težak in tud prvi vpis na blog je. Predlog za pisanje na blog sem dobila od Uroša ... hvala, ker si mi dal še več dela :P. Malo mi je skrajšal prosti čas, ko ničesar ne počnem oziroma ne vem kaj bi počela. To pisanje bo upam, prijetno (zabijanje časa) s koristnim (sploh če bo kakšen dober komentar). Ker pač trenutno nimam kaj početi, kar se tiče faksa, saj je drugo izpitno obdobje zame že mimo in šef me za delo še ni poklical imam celo čas, da napišem, kaj se mi kaj dogaja. Ravno prejšnji teden smo se s sošolkam dogovorile, da se odjavimo od izpita oziroma predstavitve seminarske naloge pri predmetu Analize javnih financ. Zanimivo je, da smo sploh želele iti na to predstavitev naslednji torek pa še uvoda nimamo napisanega, kaj šele zaključka. Ampak vsaj nekaj je bilo pametno, da sem se lahko ta teden do včeraj učila Upravni postopek in upravni spor brez misli na seminarsko nalogo, ki jo še moramo narediti. Upam, da bodo od UPUS-a čim prej rezultati. Ta izpit je na Fakulteti za upravo en pomembnejših, ker se nanaša na Zakon o splošnem upravnem postopku in mi bo pomagal, kasneje pri delu (če se bom sploh zaposlila v javni upravi). Mislim, da me poleg dela v javni upravi še preveč stvari zanima, zato se bom v življenju težko osredotočila le na eno stvar. Zaradi obveznosti, ki pa mi jih trenutno nalagata ali faks ali delo preko študentskega servisa, se težko uresničijo zadeve, ki jih imam še v planu. Marsikomu se zdi zanimivo, da sem prej želela diplomirati na Fakulteti za socialno delo, pristala pa na Fakulteti za upravo. Razlog je vsekakor to, da me res veeeeeliko stvari zanima, kot že prej rečeno. V življenju mi delo in pa znanje veliko pomenita. V situaciji, ko mi postane dolgčas, pa mislim da se dobro znajdem, sploh na poslovnem področju, če me neka zadeva zanima. Znana sem v temu, da si hitro zapolnim prosti čas, če mi ga že kdo drug ne :).

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Nc jez, jez nism dal nobenga predloga. Jez biti cist pridn glede pisanja po netu - je pa res, da ucasih rabis kako dodatno delo, ker drugac si cist prevec pridna.
Ala, gremo delat seminarsko, jez pa koncat tist nesrecn clank al kaj ze mam ;))))

Anonimni pravi ...

Ne ti pa ne :P.