petek, 14. september 2007

Kaj mi manjka?

Po pisanju izpitov in študiranju sem se končno odločila, da spet napišem kaj na svoj blog. Kaj vas zanima pa ne vem, tako da bom začela s svojim življenjem.

Vsak dan je isto še vedno popravljam eno od seminarskih nalog in delam kot natakarica. Ne vem, ali je pohvale ali graje vredno, delam že približno 6 let preko študentskega servisa in pač navadila sem se na tako občasno delo. Zadnje dni sem sem bila cele dneve od doma in včeraj ko sem prišla domov sem se usedla pred računalnik, da bi kaj napisala na blog, pa kot vidite nisem uspela. Raje sem pogledala mail in pa šla spat. Kljub temu, da kdaj delam do polnoči porabim moram zadnje čase čim prej vstati in da naredim še kaj za študij. Eno od seminarskih nalog že s kolegico delave približno pol leta, sedaj jo morave okvirno, kot že velikokrat povedano, popraviti in pa vpisati oceno.

Zelo zanimivo bi bilo izvedeti, kaj vas na sploh na blogu pritegne in o čem radi berete. Komentarji so vedno dobrodošli.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

torej, kaj ti manjka???

Tinas' blog pravi ...

Hihi ... ideje za blog :D

Anonimni pravi ...

men pa motivacija.