sobota, 1. september 2007

Adi Smolar

Adi Smolar je na območju Slovenije zelo znan in popularen. Njegove pesmi imajo namen in pa vsekakor vsebino. Danes sem poslušala njegove pesmi in res so dobre. Med njegovimi najboljšimi bi omenila:
- Ajajaj Slovenija,
- Bog ne daj da bi crknu televizor,
- Če boš odšla,
- Če svet prijazen bi postal,
- Daleč je za naju pomlad,
- Easy come easy go,
- Iluzije,
- J.C. Van Damme
- Jaz ne grem v šolo,
- Jaz sem izvisu,
- Kdo ima prav,
- Ko spregovoriš,
- Kongres pijancev,
- Kravata,
- Ljubezen, pesem in pijača,
- Ljudje pa pravijo,
- Ljubosumnež,
- Naš svet se pa vrti,
- Nekoč smo bili trije,
- Neprilagojen,
- Nič nisi vreden,
- Pa-pa,
- Po službi,
- Povprečnost,
- Preprosta ljubezen,
- Punčke mamine,
- Radi se imejte
- Se treba bo oženit,
- Sej te prime pa te mine,
- Stara čustva, dajte mir,
- Vroče hladno,
- Vroči telefon,
- Težko je priznat,
- Za srečo se pobrigaj sam,
- Zavod za zaposlovanje,
- Živele razlike ... pa še kaj bi se najdlo, predvsem pa res ima dobro glasbo.

Na Youtube sem našla tudi eno njegovih boljših pesmi z naslovom Prizor za zavesami.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Smolar resnično je bil dober. Ampak, vsaj za moje pojme, se je že zdavnaj izrodil. Svoje najboljše trenutke je imel nekje 5-10 let nazaj, sam pa sem ga nehal spremljat po onem "Jaz ne grem v šolo" ...

Pa kolikor vem, je tud precejšen frik na živali, enkrat je na TV razlagal, kako bi jim podelil več pravic itd itd ...

Anonimni pravi ...

No ja, Smolar se je začel precej ponavlat in ratuje dolgočasn. In v 90% komadov sprav človeka v depresijo če kej razmišla pr njegovih komadih. Čeprov se najde velik takih.

Anonimni pravi ...

@fittipaldi - se strinjam da ni več tako popularen in da pač res nekatere njegove pesmi res nimajo pomena, vendar je eden izmed tistih ki je naredil največ vsebinsko dobre glasbe v Sloveniji (po mojem mnenju) seveda so še drugi ;). Kar se tiče pa pravic živali pa ne vem kaj je on govoril.

@harry - depresija? meni se to zdi bolj poduk ljudem o kakšni zadevi na primer kako voziti po cestah oz. glede drog, ki so v vse večjem porastu - to kar on poje zna biti še bolj depresivno v kolikor prebiraš novice.

Anonimni pravi ...

novico preberem pa je - njega morm pa poslusat kako jokca o tem in onem. In pac ja njegovi komadi znajo cloveka spravt v depresijo brez da bi imel lastn problem s katero od tematik (ne vsi ampak ok). Kak drug prevec globok avtor to nardi predvsem samo v komadih v katerih se prepoznas Smolar pa je to sposobn zganjat na celi crti.

Anonimni pravi ...

@harry mislim, da glede "jokcanja" ni res. Super je če se človek ne uči samo na svojih napakah oz. samo na podlagi svojih napak piše pesmi. Seveda ima pa vsak svoj okus. Mislim, da nisi edini, ki ga ne posluša ;).