sobota, 2. januar 2010

Izdelava nakita ... uhani

Veliko časa sem odlašala, da si nakupim "opremo" za izdelavo nakita in 6 mesecev nazaj sem si končno kupila celotno zalogo vseh (takrat) potrebnih pripomočkov za izdelavo nakita (predvsem uhanov). Vedno me je zanimala moda a nikoli se nisem spustila tako daleč, da bi kdaj kaj posebno velikega ustvarila sama. No seveda sem ustvarjala, risala, skicirala ampak nikoli nisem dejansko tega naredila v realnosti. Že davno sem skicirala obleke, čevlje, modne dodatke ... Tokrat sem nekatere celo spravila v realnost. In spodaj so moji prvi unikatni uhani - pa prosim ne bodite kritični. Želim pa si v prihodnosti, da bi uporabljala pri svojih izdelkih čim več naravnih materialov. Ampak to pomeni, da je potrebno kupiti pripomočke npr. za obdelavo lesa, kovine, kamna.
Moji prvi realizirani unikati




4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Živjo Tina,

ime mi je Martin. V začetku novembra sem nehal kadit. Držalo me je tri tedne, potem pa sem na pijački, v dobri družbi, spontano prižgal samo en cigaret. Potem še enega in še enega. Naslednje jutro me je bolela glava. Nisem se preveč sekiral. Takšen sem. Še kakšen teden sem vztrajal v nekajenju in konec tedna spet popustil. Pa taka volja za prenehat. In mi pride v roke knjiga KONČNO NEKADILCI. Berem, berem in končno dojamem, da mi bo zdaj uspelo za zmeraj. Zdaj. Sem nekadilec. Še danes niti pomislim ne, da bi prižgal, pa sem kar dosti v družbi z različnimi ljudmi, ki, žal, tudi kadijo. Ta knjiga je res cool. In danes iščem še eno knjigo kako nehat pit. Ker se mi zdi, da imam kakšno lastnost alkoholika, ki je nebi rad razvijal naprej. A take knjige v slovenščini ni. Jo bom pa v angleščini prebral. Zdaj pa k prošnji. A lahko ti, ki si zaradi tvojega koraka, prestopa k nekadilcem, odprla blog, narediš eno povezavo na npr. Jonasov blog, kjer se veliko ljudi obrača in ni hudič, da bo kdo kliknil tudi na tvoje ime in našel knjigo, ki je res super. Tko mislm, da si knjiga zasluži res veliko dobre reklame od ust do ust. Predlog: napiši kakšen komentar na Jonasovem blogu, naj bo zanimiv in potem te bodo ljudje klikal. Tvoj blog pa je super. Tudi, če se ti tega ne da naredit pa nič. Škoda pa je, ker je tako dobro knjigo težko najti. Vse drugo sranje pa nam skos na glavo zlivajo hočeš nočeš. To je to. Lahko noč. Martin

Tinas' blog pravi ...

Pozdravljen Martin,
toliko v vednost jaz nisem odprla svoj blog zaradi tega, da bi prenehala kaditi. Mi je pa blog vsekakor pomagal, da sem preživela "svojo krizo".
Glede linkanja svojega bloga bom še malo razmislila - hvala vseeno! Ni mi ravno do tega, da bi moj blog postal hit in dvomim da bi to tudi kdaj postal. Pišem dejansko za sebe :). Če pa kdo pokomentira sem pa vsekakor vesela - hvala za komentar.
Morda bi ti pa prišla prav kakšna knjiga na temo kompulzivnosti in zdravljenju le te (če ima nekdo namreč težave z npr. nikotinom in se temu kasneje odreče se ponavadi to nadaljuje v drugo skrajnost - če je to sploh skrajnost o tem piše tudi Sanja Rozman).
Vsak ima svojo mejo, tudi ti jo imaš, sam veš kaj je dobro zate, zato ti jaz vsekakor ne mislim soliti pameti. Glede knjige KONČNO NEKADILCI se pa kot kaže strinjava.

Vse dobro ti želim, Tina

Palma pravi ...

Super izdelki! Dobro ti je tole uspelo :-)

Anonimni pravi ...

Dober dan, nas pa zanima sodelovanje z vami,glede nakita, če vam je v interesu, samo tukaj ne vidim vašega e-majl. Moj e naslov je avtipdf1afnagmailpikacom