ponedeljek, 12. maj 2008

Kaj narediš ko se izgubi pes

Ko se je izgubila moja mala kokršpanjelka sem želela dati to v oglas, vendar se je prej našla nazaj. Prišla je domov vsa prestrašena in za njo je bil to še večji pekel kakor zame, kajti v noči se ji je moralo veliko zgoditi. Kljub temu pa sedaj vem zakaj se večina psov po tem ko ljudje oglašujejo na radiju ne najde. Tokrat sem videla, ko mi je ušla pred nekaj dnevi le za 3 ure in prišla domov vsa blatna. Velika razlika se skriva v tem, da ljudje ne vidijo nobene zlato-rumene barve, če je pes rjav od blatu. Logično ... to lahko vidite tudi na mojem posnetku. Bolj za hec kot za res sem jo tudi jaz slikala. Seveda po tem, tudi umila, saj je peska v stanovanju kjer je čistoča bolj kot ne zaželjena.

Preden se je izgubila je izgledala približno takole. Lepa sijoča dlaka!


Blatna Lucy :).


Le kdo bi vedel, da iščem zlato rumene barve kokršpanjelko? - Nihče, ker tukaj zgleda rjava :D. Po skoraj eni uri pranja je prišlo do rumenkaste dlake. Prej pa je tekla v potokih rjava barva.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

na drugi sliki res zgleda bolj kukršpanjelka - drugač pa spominja na malo zadovoljno prase, ki se je osvežilo v blatni kopeli. Če bi bila človek bi morala za to v Atlantis pa e drago bi ji računali :D Za pse je pa zastonj v prvi luži - potem pa začinijo še z valjanjem po kaki sveži mrhovini.

Gigi pravi ...

ja si pa res imela srečo :) mislim tri ure jo ni bilo pa tak preplah.. ponavad ko se psi gonijo jih ni po več dni :)Takega packa definitivno ne bi našli. V najslabšem primeru bi ga kakšen lovec odstrelil ker bi ga imel za potepuškega psa. :)

Unknown pravi ...

Ta je pa dobra "srečo" :). Tisti, dan je bila moja nočna mora ... hihi. Je pa res noben ni našel vsaj noben drug kot jaz sama. Vsa prestrašena je priletela k meni.

Sicer se pa lahko z obema (Harry, Gigi)zelo zelo strinjam :D.

Anonimni pravi ...

Revčka.